RAID INTERCICLES ILLA DE RODES
Roses 2 i 3 de maig del 2013
Programa
Dijous 2 de maig
14.30-17h
Acollida dels equips i acampada (dormirem a l'institut amb tendes, en cas
de pluja tenim “terra dur” al gimnàs de l’institut).
17h Inauguració
oficial del Raid Intercicles i presentació detallada de les activitats.
18-19.30h “Èpic
Race”. Gincana lúdico-esportiva (btt – córrer) per equips barrejats a
l’atzar entre els diferents instituts participants per l’interior i els
voltants de l’institut.
19.30h
Xocolatada per tothom. Dutxes.
20.30-21-30h
Sopar.
22.00h
Descripció del Raid. Consignes tècniques i de seguretat.
Divendres 3 de maig
8.00h. Inici del raid
14.00h Fi del
Raid. Aperitiu a càrrec de l’Institut Illa de Rodes
15.00h Dinar
16.00
Classificacions i Cloenda.
El raid d’aventura
El recorregut del raid d’aventura tindrà el següent
format:primera secció que ens portarà a un punt central d’on sortiran i
acabaran la resta de seccions (estrella). El raid d’aventura acabarà en aquest
punt central i la tornada a l’ institut la realitzarem amb el tren turístic i
les bicicletes seran transportades amb remolcs.
Els acompanyants podran arribar a aquest punt central amb el
seu cotxe particular i podran seguir tot el raid d’aventura des d’aquest punt.
El raid d’aventura s’iniciarà a les 8.00 hores i es tancarà
l’arribada a les 14.00 hores (6 h de temps màxim). Cada equip podrà fer-se el
raid d’aventura a la seva mida (distància, dificultat, disciplines); només és
obligatori fer la primera i última secció.
Cada secció tindrà punts de control valorats amb punts. La
classificació final del raid d’aventura serà per punts i el temps final desfarà
possibles empats. S’utilitzarà el sistema de cronometratge sportident cedit per
la Federació de Curses d’Orientació de Catalunya.
Hi haurà tres classificacions finals segons els components
dels equips: homes, mixta i dones.
Hi haurà premis pels tres primers equips de cada categoria.
Equips:
2 components.
Material:
Per equip:
1. Farmaciola
(material mínim: gases, betadine, tisores, benes i esparadrap)
2. Mòbil
engegat amb el telèfon de l’organització.
3. Full
de ruta i mapes lliurats per l’organització.
4. Brúixola.
5. Porta-mapes
BTT (recomanable)
Per participant:
1. BTT
i casc homologat (obligatori portar-lo posat durant tot el raid d’aventura).
2. Jaqueta
impermeable.
3. Manta
d’emergència.
4. Targeta
sportident (proporcionada per l’organització).
5. Xiulet.
6. Dipòsit
aigua: mínim 500 ml.
7. Menjar
(3 barretes d’emergència)
8. Motxilla.
Material que proporcionarà
l’organització:
- Targeta
sportident.
- Ràpel:
Cordes, arnés, bagues, mosquetons, vuit, casc. (es rapelarà amb vuit assegurat
per sota)
- Caiac
de mar: Caiacs dobles autobuidables i pales.
- Tir
amb arc: dianes, arcs i fletxes.
Avituallament proporcionat
per l’organització.
Disciplines:
BTT, trekking, orientació específica, tir amb arc, caiac de mar (caiacs dobles
autobuidables), rapel 20m (opcional), bike&run i alguna prova sorpresa.
Epic Race
Es tracta d’una prova lúdica que realitzarem amb equips de 4
formats per alumnes del diferents instituts participants a l’event. Els equips els formarem aleatòriament minuts
abans de la prova. L’objectiu de la prova és passar-s’ho bé i que els alumnes
es coneguin i col·laborin entre ells. La prova combinarà circuit de BTT i
circuit a peu amb obstacles.
Lloc
de la prova: Institut i circuit BTT.
Material:
BTT i casc homologat de BTT.
Pernocta i àpats
S’habilitarà una zona d’acampada. Cada centre s’encarregarà
de la seva logística per dormir (tendes, màrfegues, sacs, etc), del sopar de
dijous i l’esmorzar de divendres.
L’organització oferirà el dinar del divendres després del
raid d’aventura.
Els professors només s’hauran de preocupar de l’esmorzar del
divendres. El sopar dels professor anirà a càrrec de l’organització.
Hi haurà servei de lavabos i dutxes.
La zona d’acampada haurà de quedar desmuntada i recollida el
divendres a les 7.15 hores del matí.
Demanem el màxim respecte de les instal·lacions del Institut.
Inscripcions
Per fer la inscripció al Raid Intercicles Illa de Rodes cal
omplir els espais en vermell amb les vostres dades (MAJÚSCULES) i retornar el
document (guardeu-lo amb el nom del vostre institut:
INSCRIPCIÓRAIDINTERCILESILLADERODES_institutandreublanxart) i l’envieu a xvilella@gmail.com
Important: cal omplir l’apartat inferior de l’excel amb els
acompanyants que no disputaran el raid d’aventura.
Data límit preferible: 22 de març del 2013 (ens facilitareu
la feina)
Tancament d’inscripcions: 21 d’abril del 2013.
BLOC
Seguiu el bloc del raid intercicles: http://raidinterciclesilladerodes.blogspot.com.es/
Totes les novetats es publicaran a través del bloc.
INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES
Cada institut pot aportar i compartir: idees, experiències,
vivències, crèdits de síntesi, recursos pedagògics, etc.
Per fer-ho cal enviar els documents o videos a: tonimune@gmail.com
i ho publicarem al bloc per compartir-ho entre tots.
També s’ofereix l’oportunitat a l’institut que vulgui a
presentar la seva experiència la nit del dijous durant la presentació del raid
d’aventura.
SOPAR DE PROFESSORS
En el programa reservem un temps pels professors CAFEMN de
Catalunya per poder fer un intercanvi d’experiències. Soparem i xerrarem.
Sopar
a càrrec de l’Institut Illa de Rodes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada